Organisatie bouwstenen
Om impact te kunnen maken als organisatie is het belangrijk dat ieder middel dat je gebruikt in lijn is met de organisatiewaarden en uitstraling. Om dit consequent door te kunnen voeren dien je een goed beeld te hebben bij waar je voor staat als organisatie, wat de organisatiecultuur is, wat de gewenste identiteit is en wat de doelen zijn. De bekende Golden Circle van Simon Sinek: Why, How, What is cruciaal in het definiëren van je identiteit.
Die identiteit klinkt vervolgens door in verschillende strategieën, die het fundament bieden voor je copywriting en/of online marketing activiteiten. Bij het afronden van de strategische fase, leveren we een concreet plan op waarmee je actief in kan gaan zetten op marketing en communicatie.
Strategy
Communicatie & marketing strategie
Merkstrategie
Contentstrategie
Digitale strategie
Missie
Duurzame relaties opbouwen! Jouw organisatie van binnen en buiten kennen en herkennen om als verlengstuk hiervan optimale marketingactiviteiten uit te zetten richting je ideale klant. Zichtbaarheid creëren bij de juiste doelgroep en jouw belofte helder overbrengen.
Visie
Dicht bij je hart en waarden blijven wordt gevoeld door je klant. Communicatie die authenticiteit en eerlijkheid uitstraalt zorgt daarom voor duurzame en kwalitatieve relaties met je klanten. Net als persoonlijke relaties wordt ook bij zakelijke relaties op basis van een ‘klik’ gekozen. Zorg dat een klant de ware ik van je organisatie kent.
Waarden
Createxx gelooft in jouw kracht. Eerlijke en no-nonsense sessies zorgen ervoor dat ik een organisatie leer kennen. Ik stel kritische vragen om de basis helder te krijgen, stel ‘domme’ vragen om ook de voor de hand liggende onderwerpen concreet te krijgen en fungeer als spons wanneer je me alle ins- en outs verteld over je organisatie.