Paid visibility
SEA ofwel search engine advertising is simpelweg het betalen voor je zichtbaarheid en vindbaarheid. Adverteren in zoekmachines kan ingezet worden om verschillende redenen, bijvoorbeeld wanneer je je website net hebt gelanceerd en je nog geen organische positie in de zoekmachines hebt verworven of je hebt een webshop met producten en wilt deze graag in Google Shopping hebben staan. Er zijn nog tal van redenen te bedenken waarom je zoekmachine advertenties in kunt zetten voor jouw organisaties. Belangrijk om te weten is wel dat adverteren in zoekmachines kostbaar kan zijn en enkel houdbaar is zolang je betaald. Je totale budget bepaal je uiteraard zelf, maar wanneer het budget van een campagne voltooid is, wordt je advertentie niet meer weergegeven.
Daarom is het belangrijk om naast SEA ook te investeren in SEO. SEO is een investering voor de lange termijn, terwijl SEA voornamelijk korte termijn is. Wanneer deze elkaar versterken heb je een krachtige online presence.
Ieder vraagstuk is anders en afhankelijk van je doel kan er gekozen worden voor een passend advertentietype: Google Maps, Google Shopping, Display Ads etc. In de magische wereld van Google kan ik me voorstellen dat je zelf niet helemaal wegwijs wordt, gelukkig ben ik maar één telefoontje verwijderd en kan ik niet wachten om jouw bedrijf naar een hoger level te tillen marketingwise!
Sea
Strategie
Een krachtige organisatie bouw je door een kloppend verhaal consistent over te brengen. Maar wie ben je als organisatie, waar sta je voor? Hoe heb je je ontwikkeld en waar wil je naar toe werken?
Copywriting
Door middel van sterke content wordt je verhaal en boodschap geladen. Mijn missie: je organisatie van haver tot gort kennen en vertalen in krachtige tekstuele content.
Online vindbaar
Powerful content is de basis voor de communicatie van je organisatie. Echter zonder vindbaar te zijn, komt je verhaal nooit over. De combinatie tussen storytelling en een goede SEO is van evident belang voor je organisatie.
Social advertising
Afhankelijk van wat het doel is kies je voor een korte social media advertentie of een langere looptijd. Dit alles bespreken we in een targetplan dat voorafgaand aan de campagne opgesteld wordt.
Missie
Duurzame relaties opbouwen! Jouw organisatie van binnen en buiten kennen en herkennen om als verlengstuk hiervan optimale marketingactiviteiten uit te zetten richting je ideale klant. Zichtbaarheid creëren bij de juiste doelgroep en jouw belofte helder overbrengen.
Visie
Dicht bij je hart en waarden blijven wordt gevoeld door je klant. Communicatie die authenticiteit en eerlijkheid uitstraalt zorgt daarom voor duurzame en kwalitatieve relaties met je klanten. Net als persoonlijke relaties wordt ook bij zakelijke relaties op basis van een ‘klik’ gekozen. Zorg dat een klant de ware ik van je organisatie kent.
Waarden
Createxx gelooft in jouw kracht. Eerlijke en no-nonsense sessies zorgen ervoor dat ik een organisatie leer kennen. Ik stel kritische vragen om de basis helder te krijgen, stel ‘domme’ vragen om ook de voor de hand liggende onderwerpen concreet te krijgen en fungeer als spons wanneer je me alle ins- en outs verteld over je organisatie.